mercoledì 18 giugno 2008

L'orecchio del grande fratello

Un aggiunta al post di ieri che riportava alcuni brani di Carpinteri e Faraguna. Un frammento, sempre tratto dallo stesso libro, su una questione di sempre e sempre attuale: le intercettazioni.

Cimici spia

- Mi tante volte co' telefono sento un "clic", ma no so che interesse che i gavessi a scoltarme a mi.
- Come che no iera soto el Fascio? Iera, iera: che i lo scoltava anche a lu, co' el parlava cola Petaci... Che po' la Petaci mi go sempre dito che no i gavessi dovesto...
- Durante la guera se telefonava: " la ga Crema Nivea? Bon la me salvi un paco de un chilo". Ma come cossa che fazevo con un chilo de Crema Nivea? Iera buro, mona!

E visto che questi son giorni di maturità...

La nuova maturità

- Mi no go fato la matura perchè iera guera... Ma no che mi iero in guera! No iera matura perchè iera guera. Tuti contenti noi come mone! Sa: gioventù.
- Ma no, mama, che i fioi doverà far de novo 'sta matura nova. Intanto perchè no i ga fato ancora gnanche quela vecia, mama. Ma, mama, te sa quanti anni che ga Ondina e, no parlemo, Ucio? "Che grandi!" disi la Débegnac ogni volta che la li intiva per le scale, ma i xe pici, mama!
- "I esami no finiscono mai!"... Chi gaveva dito? Mussolini o Pepino De Filippo?
- Mi no me andava matematica. Grego iero bravo, insoma braveto. Italian no parlemo, ma matematica per mi iera arabo. Po' cola piada in cul, ma son passà.
- I quiz i se ga inventà adesso. Come in television: copiastronzi!
- Tre volte nela polvere, tre volte sul altar! Fu vera gloria? Ai pòstumi l'ardua sentenza nui... A memoria i ne la fazeva studiar. Ogi inveze i muli no sa gnanche l'Inno de Mameli...
- Mio fio xe cagà. Comunque colpa sua.
- Iero ala zena dei quaranta anni dela matura, ciò. Te dovevi veder la Lele! Te se ricordi la Lele? Un figon. Bon, uno sfascio.

E, infine, dedicata a Veltroni...

L'asinello di Prodi

- El professor de tedesco me diseva sempre: "Du bist ein grosser Esel", ma po' el me ga dà sei.
- I mussi co' xe in amor xe una roba incredibile!

Nessun commento:

Archivio blog